Kampa' to bude?

čtvrtek 25. února 2010

Termosky (na jaře)

Tak z těch zmíněných událostí stojí za zmínku to, že jsem si pořídila novou termosku na jídlo. Zítra ji totiž budu potřebovat. Jedu na pár dní zpět do vlasti...
Včera tu propuklo jaro a já zítra odjíždím do studených krajin! :))


Takže avizuju předem, že v následujících asi dvou týdnech to bude s článečky takové spíše sporadické (raději straším předem než se dodatečně omlouvám), tak se na mě nezlobte a zachovejte mi přízeň (chcete-li a líbí-li se vám tu:)).

K té termosce. Asi před rokem jsem si pořídila Ferrino (750 ml, mohu jen doporučit) a jelikož jsem ho využíval fakt hodně, už jeví značné vnitřní známky opotřebení (zašlé vevnitř, nepřiléhá guma v uzávěru), ale přesto je stále funkční.
Jenže takhle při procházce Florencií jsem narazila na outdoor shop (jakože jich tady v Itálii není jak hub po dešti jako u nás) a ve výloze na mě mrkala tahle fešanda.

Pravda, vypadala trošku jinak..viz obrázek. Já, známý superpřemýšleč (než se rozhodnu, to mi to ale trvá) jsem neváhala, zašla do obchodu, omrkla ji (poslední kousek, z té výlohy) a za chvíli si ji odnášela.
Má v sobě dvě termopřihrádky plus jednu mističku.  Aspoň nebudu muset jíst třičtvrtě kila rizota na etapy.. jak to mám v jednom, tak mě to svádí přejíst se.

Paní prodavačka mě ujistila, že v mističkách se teplo udrží mnohem déle než bez nich.. no já nevím, četla jsem spíš opak, ale vyzkouším a uvidím. Má psáno osm hodin, tak jsem zvědavá. Jen pro úplnost zmíním, že mě stála 17,50€. A teď už je to, myslím, naprosto vyčerpávající popis.

Jinak jak jsem slíbila, tak plním, a můžete se podívat, jak vypadala a vypadá nyní naše stěna:

Jdu teď vařit oběd, ale ještě se vrátím, poněvadž se s vámi chci podělit o dva recepty.. ale víc už ani muk!
Dnes večer uvidím finální produkt, na kterém jsme pracovali - prvních pět epizod našeho sitcomu se vším všudy tak, jak by měl běžet v dubnu v TV. Tak se těším!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!