Kampa' to bude?

sobota 13. února 2010

Pozór, přichází nutrie!

Dnes jsem vyrazila na delší procházku podél řeky v sousedním, o pár tisíc obyvatel větším, městečku. A byla tam, moje stará známá! Už jednou jsem ji potkala, ale tenkrát byla moc daleko, bála se a utekla. Jenže tentokrát ne, byla kousíček ode mně a docela klidně si tam chroustala trávu.

Pěkně si ji pacičkama přebírala a přitahovala k tlamičce a pak dloooouze žvýkala. Zkusila jsem na ni zamlaskat, tak hned zpozorněla, když se ale nic nedělo, vesele si přežvykovala dál. Možná i proto, že jsem měla svou "maskovací" zelenou bundu.. anebo se prostě chtěla předvést :) A tak jsem ji natočila.. takže pozór, její necelé dvě minuty slávy! ;)


No ale o kom že to mluvím? Já měla za to, že je to vydra. Ale nebyla jsem si úplně jistá, přece jen se mi zdála taková vypasená a ocas měla tenký, vůbec ne jako ty vydry na obrázcích, takovou zploštěnku.. No, a taky že ne! Je to nutrie říční! Cris ji doma poznal, čímž mě překvapil, poněvadž co se fauny a hlavně flóry týče, tak většinou jsem to já, kdo "poučuje". ;)
Po hodné chvíli pozorování jsem pokračovala v procházce. No ale zvědavost mi nedala, a tak jsem se při zpáteční cestě pozorně dívala, jestli ji ještě nepotkám. A taky že jo! Zrovna se umývala na druhém břehu řeky. :)
A úplně poslední foto je její plavecký výkon směrem ke mně. Žel jak přeplavala řeku, tak zmizela nejspíš ve křoví nebo kde, na břeh už nevylezla. Ale stejně to bylo pěkné pokoukání, takové...
...přírodní :)

1 komentář:

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!