Kampa' to bude?

sobota 20. února 2010

Čínské znaky na zeď

Včera večer nejel internet, chyba nebyla na našem přijímači (nesnažte se vyladit obraz... jak se jenom ten seriál jmenoval? Jo, Krajní meze!!), nýbrž na straně poskytovatele ADSL, nějak jim to tam spadlo.
Ovšem sumasumárum to přineslo samá pozitiva (teda jenom mě). Například zjištění, že sedět u počítače je obrovská ztráta času. Obzvlášť, když nic kloudného  nedělám, až jsem na sebe naštvaná, že jsem tak závislá! Překlikávám tak nějak ze setrvačnosti z Gmailu na Facebook a na pár diskusních fór (z nichž některá nevím, dají-li se ještě nazvat diskusními, možná by bylo výstižnější "čtecí fórum" :), ale to je na delší polemiku.), na blog a někdy kouknu do novin.. no a pak spoustu zájmových linků, kde vstřebávám informace.. ale jestli se tomu dá říkat "efektivní využití času", to pochybuju.
Ale proč to všechno říkám?
Protože včera, jak nejel ten internet, tak jsem se vrhla do výroby nástěnného obrázku, co mě napadl před pár dny.. a za večer bylo hotovo. Tady je:

Podle zdroje, kterým jsem se inspirovala, to znamená tři poklady, které všichni máme:
ducha - tělo - energii (neboli Čchi)
Chtěla bych ještě vybarvit to okolí kruhů (škoda, že není vidět, že jsou zlaté) nějakou pěknou červenou, ale jelikož jsem objevila jen fix na textil (a tím nevystínuju), tak to nechám na jindy, třeba až si pořídím pastelky.
Už nám visí na boční straně knihovny!
Myslím, že by měli inetrnet odpojovat častěji. ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!