Kampa' to bude?

úterý 23. února 2010

Tapetujeme!

Ano, zní to sice zastarale (kdo v dnešní době ještě tapetuje, že:)), ale už je to tak, pustila jsem se do tapetování.
(Tapety = la carta da parati [:karta da paráty:], i když náš počin není úplně "tapetoidní":))

Přetváříme totiž naši jedinou obývatelnou místnost, která doposud sloužila jako 3v1 na 4v1 (k původní funkci  obýváku, ložnice a pracovny přibude ještě natáčecí studio).
Původně mělo být vytapetováno na bílo (jeden kus stěny, 205 na 175 cm), ale nepodařilo se nám sehnat bílou tapetu (samý vzorek, odstín, dekorace.. ) ani bílý papír, a tak jsme přišli s nápadem, že když to má být pozadí pro zpravodajství (v komickém duchu samozřejmě), tak proč to nepodtrhnout novinami.
V pondělí jsme obstarali lepidlo (tapetovadlo) a dnes posháněli po domě noviny a vrhla jsem se na to:

Povšimněte si původní tapety, je historická! :)
A taky mého elegantního pracovního oblečení, hehe! Bylo to super, bavilo mě to a do oběda jsme měli "vymalováno".

Akorátže výsledek se přiznám, že na mě působí tak nějak chaoticky, raději bych něco barevného nebo jednolitého.. Koneckonců noviny čtu sporadicky, televizí se ovlivňovat taky nenechám a budu žít v natáčecím studiu se stěnou plnou zpráv. Haha. :(
Zítra (až stěna úplně vyschne) sem dám nějakou tu fotečku, jak že to vlastně vypadalo před - v průběhu - po.

Jinak budeme investovat do videokamery (k čemu jinak to studio:)). Zatím je v jednání Sony DSR-PD150P, Panasonic HDC-DS100 či Panasonic AG-HMC41 (vypadá to, že vyhraje třetí kandidovaná) a mou svou budoucí profesi tudíž vidím v režii (kdo jiný to bude natáčet, jsme-li doma dva a jeden z toho komik?)
Stejně je úžasné pozorovat, kam vás život zavane a co všechno se dostanete dělat, nemaje pevnou práci. Ze studenta knihovníkem, hoteliérem, grafikem, fotografem, režisérem.. a kdoví co dál :) Jasněže ti, co na to studovali, budou více profi, ale vyvážím to nadšením a zapálením pro věc:) Nic jiného mi stejně nezbývá.

Poznámka pod čarou: Už vím, proč se přejídám a plácám páté přes deváté co se jídla týče. Protože se tak snažím všemožně zapomenout na to, že je tady jeden velký nesplněný úkol, do kterého se mi hrozně nechce, stresuje mě, nebaví mě, kazí mi náladu atd... Ale měl by být udělán. Chjo už. Všecko je to jen a jen o psychice. Dobře, tak skoro všecko!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!