Kampa' to bude?

neděle 21. března 2010

Výměna lustru

Dneska máme podle oficiálního kalendáře první jarní den, že?

Tak u té příležitosti jsme vyměnili lustr (byl by býval vyměněn tak jak tak, ale proč to takhle pěkně nespojit, když už mě to napadlo. :))
Těžký mosazný, skoro starožitný z dob prvního zařízení tohodle pokoje, co jsem do něj při každé ranní rozcvičce minimálně štrejchla (ne-li přímo majzla), jsme nahradili lehučkým, moderním a hlavně vysoho posazeným - tak vysoko, že na něj ani nedosáhnu (leda špičkama prstů při výskoku).

Povšimněte si na prvním obrázku těch černých profi lamp; ty jsou tam nově a slouží k osvětlení nahrávacího studia, když se natáčí. Ty tam zůstaly, přestože na fotce "poté" nejsou zachyceny.

Před:  

Poté:
Ano, tahle infantilní lampička se dvěma včeličkama nám bude osvětlovat byt. Jsem na to zvědavá.
Já ji nevybrala, ale s volbou jsem se vcelku rychle smířila - je to takové odlehčující, dětské, pozitivní... ale není z oddělení pro děti, je to "normální" "dospělácký" lustr! :)
Je vidět, že i v Itálii mají smysl pro humor.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!