Kampa' to bude?

neděle 17. ledna 2010

Sit-com B&B - den 6.

Dnes to vezmu ale opravdu zkrátka, už se blíží druhá hodina noční a zítra je třeba vstávat.
Začali jsme točit epizodu "Poker Texano", přijede americký šampión v texaském pokeru (Graziano Salvadori) do B&B a Cristiano ho vyzve na hru, domnívaje se, že on sám je the best, poněvadž na dovolené vždycky vyhrával, zatímco manželka brala lekce tenisu (teda spíš lekce s tenistou). Samozřejmě prohraje úplně vše, i ženu, která s Jackem Fosterem musí strávit noc. Ale Cristiano vymyslí úžasný plán, vymění manželku za servírku!


 Druhá dějová linie se týká Giordana, co mu jakožto výsledek rozborů oznámili pouhé tři týdny života, a tak se rozhodne říct všem upřímně, co si o nich myslí. A jak to dopadne? Jack Foster je grand, ocení, že Cristiano se nezdráhal splnit daný slib, ale nemůže přece jít s manželkou, a tak se vyspí se servírkou, o záměně nevědouc.

V téhle epizodě figuruje i Tiziana Caserta v roli Lidiiny tety. Viz foto. Pomocná režie Cecilia měla dnes úžasné tričko! Je budhistka, i když to, jak na to přišla, se mi zdá poněkud naivní (viděla to u přítelkyně svého bratra a později si zkusila odříkat modlitbu a zalíbilo se jí to.. a už to bude třetím rokem, co se modlí (naposled ve svém prastarém autě v době večeře...)

Kosmetičky podle mě nelíčí vůbec dobře, Tiziana například vypadá jak klaun, totéž Lidie a Adriana (rty!!!) Ale tak nejsem odborník, že. Mágo Alfons se všem pletl pod nohy, hrozně se angažoval a až nepřiměřeně se všemu smál. A od našeho posledního setkání neuvěřitelně ztloustl.. No co na to říct... kdyby nebyla Venuše kamenná, určitě by se koukala úplně jinam :) 
Venku bylo krásně, zima. Snídani jsem zvládla, oběd (těstoviny s pestem) na etapy (3) taktéž, večeře (těstoviny carbonara s dýní a pancettou affumicatou a kuřecí stehna v troubě s párkem -Isa je nechtěla vůbec dělat, ještě mě sprdla, co jsem to koupila, že to bude málo a tůhle, i jedna zbyla! Oni je totiž doma nejí, zdálo se jí tam málo masa- a smažené brambory, salát, vařená brokolice -nad tou se ofrňovali a přitom byla nejlepší!- a pro vege zapečená zelenina v troubě -mrkev, pórek, petržel, brokolice, wakame (uvařené v tlakáči), ovesné vločky, tofu na kostičky naložené v sójovce a česneku, spařené zelí, pekáček vymazat a vysypat kukuřičnou strouhankou a péct v troubě na 180 asitak 15-20 minut. Mňáááám!) taky.
Odpoledne klasicky COOP, nakonec nadvakrát, poněvadž hlava děravá jsem zapomněla plastikové pohárky. Přijeli i Ivan s Šárkou - naši "nejnovější" přátelé, co tu teď máme. Šárka si zahraje i modelku, já jsem na to moc krátká (ne ve smyslu kapacit, ale nožičky mi k tomu nevyrostly ;)) a i tak mám práce dost. I když, zcela upřímně, nakonec mě trošku mrzí, že se neobjevím na obrazovce. Ale prý mě dají do titulků, tak to bych si teda vyprošovala! ;) O to víc si to vynahradím v epizodách Doppio Malto, napíšu si něco na tělo. :))

Oficiální foto, jejíž varianta vyjde příští týden v národních novinách La Nazione spolu s dalším článkem o sitcomu:
Jinak jsem na sebe vzala (chtěnechtě) i roli plánovačky menu a zodpovědné kuchyněvedoucí. No, nevadí mi to (to je ale překvapení, co?) Odjel Francesco Sardo a Aula (zvukaři), naopak přijela druhá asistentka režie (jméno nezapamatováno), co je alergická na peperoncino a pepř, ale ví, co je to makrobiotika a chodí do mb restaurací. Tak ta mi udělala radost, už jen tím, že někdo takový je. Je sympatická a přísná zároveň, přesně někoho takového tu bylo potřeba. Například dnes přijeli herci na 8:30, ale panstvo od štábu se ráčilo vzbudit pozdě, pak nebylo nalíčeno a připraveno, Cris vykládal Gabriovi (vedoucí osvětlovač a pomocný kameraman), že nemá mít blbé kecy podrývající autoritu a rozkládající pracovní morálku a tuhle tohle.. první scéna se točila kolem půl jedenácté. S tím, že Andrea odjížděl v jednu a Graziano ve čtyři. 
A místo podpisu připojuji tak jako včera jeden z mých momentálně nejoblíbenějších "stínoportrétů". Tak zase zítra!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!