Kampa' to bude?

čtvrtek 21. ledna 2010

Návrat do normálu a recept na úžasný koláč

A konečně se vše začíná zase zajíždět do starých kolejí, nedá se říct, zda je to dobře či špatně, prostě to tak je a basta. Mám čas zase vařit, kuchyň i náš pokoj zoufale volaly po generálním úklidu, a tak jsem jim vyhověla trojitým setřením se Savem a poskládáním a uspořádáním věcí na svá místa.

C. mě překvapil koupí kokosu (myslela jsem si až doteď, že kokos nijak zvlášť neprožíval), načež ho rozťukl kladivem a půlku snědl po desáté večer.
Mě to teda jako moc dobrý nápad nepřišlo, ale co už, každý míme svou hlavu. Načež v noci mu bylo velmi výrazně nevolno. 
Byl z Pobřeží slonoviny, ochutnala jsem, ale preferuji ten sušený, strouhaný. I když ani ten bych neměla, že. Do druhého dne chytl dvoubarevnou plíseň (zvýrazňovačová zelená a zvýrazňovačová růžová.. nechápu, ale na pozření to bylo dostatečně odpudivé), tudíž letěl do koše.
Po týdenním deficitu jsme opět najeli na "rybí režim", započali jsme makrelkama (malé, v troubě jen 7-9 minut, jak mi bylo u pultíku doporučeno a byly fakt výborné, šťavnaté!) a dnes galinelle, taky mňamka.

A hlavně, mám čas na receptíky, objevila jsem veganskou kuchařku, kde jsem se inspirovala receptem na Kukuřičný koláč, ale znáte mě - upravila jsem si to dle vlastní chuti a potřeb (a hlavně toho, co se doma našlo:)). Tak pozóóór, přijdou kuřátka! ;)

La torta di mille semi (Tisícisemínkový koláč)
Ingredience: 
půl hrnku kukuřičné krupice
půl hrnku celozrnné pšeničné mouky
půl hrnku opražených vlašských ořechů
nasekané rozinky, goji, křížaly,
pár opražených nasekaných mandlí,
nasucho opražená sezamová semínka,
nasucho opražená lněná semínka,
hrnek ovesného mléka,
dvě vrchovaté lžičky kukuřičného sladu
čtvrt až půl hrnku vody
olej a celozrnnou kukuřičnou strouhanku na vymazání a vysypání plechu

Postup:
Vše smícháme dohromady, čímž nám vznikne velmi řídké těsto. To nalijeme do předem vymazané a vysypané formy a pečeme 40 minut ve středně vyhřáté troubě.

Instruktážní fotka:

Vynikající teplé, s hrnkem kukichy jedna báseň!
I přítel si pošmákl a objednal si tuhle dobrůtku na každý týden! ;)
Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!