Kampa' to bude?

pondělí 11. ledna 2010

Sit-com B&B - den 0.

První den, takzvaný před-natáčecí, je za námi. A že byl krušný a to teprve má přijít. Ale bavil mě.

Popořádku, napřed pár faktických informací:
Co: Sit-com "B&B" neboli situační komedie Bed and Breakfast. Autor Cristiano to pojal jako situační KOMEDII, jedna z hlavních protagonistek Giulia to hraje jako DIVADLO a režisér Marco to bude natáčet jako FILM. A co z toho vzejde se uvidí. :)
Kde: Země, Evropa, Itálie, Toskánsko. Bližší specifikace snad ani není zapotřebí. :)
Kdy: počítaje i den 0 to máme celý týden a den od 10. 1. 2010 do 17. 1. 2010.
A co tu dělám já? 
1) holku pro všechno
2) servírku, číšnici a kuchařku v jedné osobě; hlavně mám na starosti jídlo jediné vegetaríánky
3) kompars neboli zítra je můj den D v roli číšnice
4) backstage natačení neboli zákulisní dokumentace
5) design a různé vylepšování a plakátkování co je potřeba
6) komunikační spojku mezi hostiteli a hosty
7) úklid
8) určitě se ještě něco dalšího objeví

Každopáďo v den 0 neboli na generálku přijelo, kromě režiséra (Marco Frosini), dalších 12 lidí, všichni členové štábu (2 zvukaři, 3 fototechnici, 2 kostumérky, 1+1kadeřník/vizážistka, asistentka režie, dále hercové a herečky - manželka Lidie alias Giulia Perelli, zahradník Giordano alias Andrea Agresti, Cecilia - ještě jsem nezjistila, kohože hraje) a prostě v tom začínám mít dost zmatky.
Každopáďo jsme přetvořili polovinu dolního bytu ve zvukařsko-foto dílnu a kadeřnicko-kosmetické hnízdečko, do čtyř double pokojů jsme narvali po třech, čtyřech lidech; uvařila se večeře pro 13 lidí, trošku jsme kiksli na té vegetariánce, poněvadž se přihlásila pozdě a Isa zamíchala veškeré těstoviny do omáčky s masem a s nevinným výrazem mi řekla "no já myslela, že o vegetariánku se staráš ty!", to mě teda vytočilo. A jako druhý chod kuřecí prsa se žampióny, no to by se moc nenajedla.. a chudina mi umírala hlady. Ale nakonec se vyřešilo salátem a vařenou zeleninou. Naštěstí mám nový papiňák!:)
Ale naběhala jsem se nahoru, dolů po schodech, jen co je pravda a vůbec takového pohybu (tak zpocená a červená jsem nebyla ani nepamatuju), aspoň si nemůžu stěžovat, že není co dělat a proč se hýbat. :)
Stvořila jsem i reklamní cedulku, co bude figurovat ve filmu.. tak že bych si k těm rolím přidala i grafičku? ;)
Zítra se točí první epizoda, pod názvem "Il rinnovo della licenza".. česky asi jako "Obnovení povolení", což už samo o sobě zní dost komicky. :) Tak více zítra. Je očekáváno 20+ lidiček, ojoj! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!