Kampa' to bude?

neděle 28. listopadu 2010

Z technologického soudku

A dnes to bude velmi stručné a možná i velmi překvapivé, nevím. Každopádně dřímá ve mně i technologická část osobnosti (pozor, neplést s technickou, té je tam opravdu pomálu), která prostě čas od času vyplave na povrch. A když vyplave zrovna v tu pravou chvíli, kdy jsem tzv. "pro-akčně" naladěna (abych vysvětlila - když se zrovna neplácám v dojmu, že vše už bylo objeveno, vymyšleno a provedeno a že vlastně nevím, k čemu jakákoliv konstruktivní aktivita je), tak...
... A teď jsem úplně zapomněla, jak jsem tu větu chtěla dokončit. Zatrolené větné roviny, už na základce mi říkali ať ta svoje složitá "spisovatelská" čtyř-řádková souvětí zkracuju.
Jó, a takhle to dopadá. To se pak člověk ztratí, ani neví jak. :)

Takže rovnýma nohama do těch internetových vychytávek:

neboli "Online pracovní deska", kam si můžete uložit vše, co vám připadá užitečné, kam se rádi chodíte dívat, radit se či poradit, relaxovat, čerpat inspiraci, obchodovat, nakupovat, sdílet nebo si prostě jen tak číst. Výhoda tkví v tom, že s jejich (netvibes) pomocí máte online přístup odkudkoliv ke všemu, co si tam doma nastavíte aniž byste museli pracovat stále na vlastním počítači. Nemusíte si tak zahlcovat paměť (tu vlastní, v hlavě uloženou) všemi těmi stránkami a odkazy. Koneckonců je nemožné si pamatovat vše.
Být informovaný neznamená vědět vše, ale vědět, kde danou informaci najít! :) 
Já mám například na svém počítači naukládáno asi milion bookmarků / záložek (dobře, dobře, tak tolik jich nebude, ale ke stovce určitě!) seskupených do různých kategorií podle toho, co mě zajímá. No a kdo si to má všechno pamatovat, že. A počítač s sebou taky úplně všude nenosím. Tak jsem si prostě vytvořila stránku, importovala všechny oblíbené linky / odkazy a je to.
Teď jen nezapomenout, jaké že to na ty netvibes mám heslo... ;)

Nene, tentokrát se nejedná o žádnou pastu ani italské těstoviny (paste), ale o slovní označení tolik používaného Ctrl+C a Ctrl+V neboli Kopírovat a Vložit.
Určitě se vám taky už někdy stalo, že jste potřebovali v rychlosti napsat takové ty záludné znaky jako je například zavináč (@) nebo copyright (©) nebo prostě třeba müsli (kde jenom ty dvě tečky nad u... já jsem to věděla...) a očima jste už potřetí, počtvrté projeli celou klávesnici a ony ne a ne se ukázat. A minuty utíkají... Ne všichni si zkrátka pamatují kombinace klávesových zkratek a koneckonců i s jejich použitím můžete mít leckde problém. 
A jsme u jádra pudla!
Takhle úžasná "copypaste" stránečka to za vás všecko vyřeší. Je tam nepřeberné množství různých znaků a netradičních písmen a dokonce i obrázků... a to jen a jen vám k dispozici - stačí na vybraný symbol kliknout a máte ho ve schránce! Pak už jen vložíte (nebo ctrl vé) a voilà! ✔ ✔ ✔
A ušetřený čas můžete strávit nějak smysluplněji... třeba se trošku protáhněte, ať rozproudíte energii!:)

Další díl vychytávek až zase něco vychytám! :) ★
Tak páčko!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!