Kampa' to bude?

čtvrtek 18. listopadu 2010

Přírodní léčba angíny

Tak jo, dnes ve stručnosti, poněvadž dlouhé zírání do počítače mi nedělá ale vůbec dobře a taky proto, že na to nemám čas - jsem teď totiž full time zaměstnaná v oboru léčení nemoci.
Prostě nemocná jako hlavní pracovní poměr a je to jiná než osm hodin a domů! Tohle je od rána do večera a vlastně nepřestávám ani v noci. Pořád mám co dělat. A jak by ne, když chci vyléčit angínu bez toho, abych musela brát antibiotika.

Shrnu to a slibuju, že dnes budu opravdu stručná.
V neděli horečka, která v pondělí klesla a od úterka se pohybuje v rozmezí 36,6-36,8. O důvod víc, proč antibiotika nebrat, vždyť kdyby tělo bojovalo, dalo by to nějak vědět, ne?
Mám se výborně až na ty "zatracené" mandle.
Včera jsem nasadila ajurvédské medikamenty a od pondělka zkrátka dělám vše dle doktorova doporučení (o kterém píšu zde).
Tohle je můj "ajurvédský set", dnes k němu přibudou ještě dva další produkty - Sinomap (tabletky) a Laringomap (na bolest v krku).


Navíc jsem zvášila dávky sirupu na 5x denně dvě lžičky a 2x denně si nahřívám hruď (torace - od krku až po poslední žebra) speciální pappou - velmi teplým obkladem ve složení mouka z lněných semínek-kravské mléko-mletý sušený zázvor: vytvořit kašičku, plácnout na bavlněnou gázu, druhou to zakrýt, na to termofor a hodinu ležet, ani se nehýbat. Mám jedno za sebou, moc příjemné a pomáhá od hlubokého kašle (takového toho až z plic). A takhle ta směska vypadá:



Co jsem to...
No, teď nevím, možná to není nic zábavného číst peripetie jedné nemocné, ale na druhou stranu mně to přijde přínosné a s mou pamětí je záhodno to zapsat, poněvadž jinak to všechno zapomenu.

Už vím, s tou Ajurvédou!
Hledajíc detaily o těch mých lécích jsem narazila na doporučení ajurvédy, co se běžného života a výživy týče. A úplně mě překvapilo, že se jimi řídím (nebo se snažím), aniž bych věděla, že jsou z ajurvédy! :)

Výběr:
  • Brzy jít spát, brzy vstávat.
  • Po probuzení vypít skleničku vlažné vody.
  • Večer jíst nejlépe mezi 19 - 19:30, lehce a pak se projít.
  • Jídlo vždy jíst vsedě, v klidu, soustředit se výhradně na ně (nečíst, nepracovat, ...).
  • Jíst pomalu, důkladně kousat, ani málo, ani moc.
  • Jídlo by mělo být vždy vlažné - ani horké a nikdy studené.
  • Po jídle zůstat ještě chvíli sedět v klidu, nevstávat okamžitě od stolu.
  • Vodu nepít nikdy chlazenou, nejpozději půl hodiny před jídlem a nejdříve hodinu po jídle.
  • Nejíst těsně před odchodem do postele.
  • Jíst velmi málo syrové zeleniny. 
  •           Atd. (v italštině). 

Zajímavé, ne? Tak já si jdu dát Aflugenex a uvařit oběd.
Zdar!

2 komentáře:

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!