Kampa' to bude?

čtvrtek 17. června 2010

Vyhodnocení s vůní lípy

Tak nevím proč, ale zrovna dnes, kdy jsem se chystala vyhodnotit anketu "Co zde nejraději čtete?" o nejoblíbenější články tady, je tahle služba nedostupná a Google hlásí error. Murphyho zákon jak vyšitý. Tak se nakonec budu muset spolehnout na vlastní paměť:
K včerejšímu datu hlasovalo 8 lidí a nejvíce hlasů dostaly Příběhy ze života a Zamyšlení, úvahy.
V závěsu pak následovaly Fotky, fotky! dále Makrobiotické recepty a na dalších místech se umístily Knižní tipy, doporučení, následovány položkou Italské tradice a kultura a O italské kuchyni. Varianta Něco úplně jiného neměla příliš velký ohlas.

Tak a jak to dopadlo oproti mým očekáváním? Zajímavě. Myslela jsem, že vítězové budou MB recepty těsně před Příběhy ze života. (Vidno, že sem chodí nejen makrobiotici a že životní příběhy jsou zajímavější než vaření.) Propad italské kultury, tradic a kuchyně mě trošku překvapil, stejně tak jako počet hlasujících. Ale jakožto první anketka tady si myslím, že to bylo příjemné zpestření a taky jsem se dozvěděla něco já o svých čitatelích, ne jen oni o mně. :) Tak vám, milí hlasující, děkuji!

Jinak se mi dostalo slovního ohodnocení blogu, a to, že prý "s tou makrobiotikou fakt vyšiluju". Hehe, myšleno v dobrém. Jo, asi jsem blázen! ;)

Za domem nám kvetou dvě lípy, ale teda fest. Omamná vůně se line všude kolem, přes den to ani není tolik cítit (jen když si pod ně stoupnete, slyšíte včelí bzukot a padají na vás okvětní lístečky a pyl), zato přes noc tomu neuniknete.

A takhle vypadá světluška (nevěděli-li byste to jako já donedávna).

Ráda se páří na zrajících třešních, neptejte se mě proč, ale minulý týden jich tam bylo habaděj! ;)

Jdu balit, venku začala bouřka, počasí tak akorát na zakutání se do postele a přečtení si nějaké knížky. Ale kdepak, je třeba před zítřejším odjezdem do Nice hejbnout kostrou! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!