Kampa' to bude?

pondělí 7. června 2010

STATUTO video a nabitý víkend

Dneska jsem si dala záležet na "koncertním" videu, které máte možnost shlédnout níže.
Ano, je to z onoho avizovaného koncertu populární (spíše dříve, teď jejich sláva tak trošku upadá, což je taky vidět na tom, kde hrají) italské STATUTO (žánr SKA - charakteristické jsou prý černobílé kostičky a tanec, kdy se před sebou máchá nahoru a dolů napřaženýma rukama se zatnutými pěstmi a u toho se všelijak do rytmu poskakuje).
Našla jsem na internetu i texty k jejim písním!

Moc mě ta "montáž videa" bavila a myslím si, že jsem odvedla dobrou práci - no podívejte se (snad neporušuji autorská práva...a kdyby náhodou jo, tak já si to s Oskarem -hlavní zpěvák- vyříkám).
Akorát teda výsledná kvalita obrazu je vcelku mizerná, ale bylo to natočené na můj současný digitální foťák, tak se asi není čemu moc divit.


Když už režisér, tak se vším všudy, nejen stání za kamerou a mačkání tlačítek je jeho práce, ale i následná editace, zvuk, titulky, ...
Třeba bych se tím mohla živit. ? :)

Použila jsem mj. i vynikající online foto editor Pixlr - má všechny atributy GIMPu a zároveň Photosmartu, ale narozdíl od nich není potřeba čtvrthodina na jeho spuštění, nezdržuje mi počítač a nepadá!

Jinak se toho událo spooousta dalšího, byli jsme na srazu historických vozů (Fiaty, Porsche, aj. Byla tam i nějaká ta Ferrari a jedna Lamborghina) a na představení u příležitosti vzpomínky na místního kluka, co do něj v jeho pouhých 27 letech uhodil na ulici blesk.

Poprvé v životě jsem taky shlédla představení transformisty (Bongio, the magic transformer)- kdybyste (tak jako já) nevěděli, co to znamená, tak to je ten artista, co zpívá (nebo se jinak předvádí) v kostýmu, pak zaleze zprava za záclonku a co nevidět (pokud možno co nejdřív) vyleze z druhé strany (tedy zleva), maje na sobě úplně jiný ohoz.. A tak pořád dokola.

A pak taky jsem užasla nad sebevědomím jisté italské slečny, která, přestože značně při těle, neváhala a na výše zmíněném představení odvážně tančila sambu, čaču, džajv, passo doble a další klasické tance ve velmi spoře zahalujícím úborečku...
 
Jsem oproti ní ouplná vyžlinka! Ale tak to má být.. sebevědomě a nezajímat se, co si myslí ostatní. I když v tomhle případě jsme tak trošku na pomezí s chybějícím respektem a péčí o vlastní tělo.. Každopádně přestože všechny ty páry byly perfektní, tímhle přístupem to u mě teda slečna vyhrála.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!