Kampa' to bude?

pátek 18. června 2010

Au revoir!

Tak mám posledních pár minut před definitivním vypnutím počítače, před zabalením posledního hadříku, před uvařením cestovního jídla.... zkrátka před odjezdem za novými dobrodružstvími!
Tak bych jich chtěla využít zde. Loni jsme s C. podnikli PROVOCATION TOUR 2009, letos jsme naši víceméně měsíční cestování nazvali EXHIBITION TOUR 2010. Loňská začínala Chorvatskem, pokračovala Slovinskem (Lublaň), Rakouskem (Graz), Německem (Wurzburg, Mnichov, Berlin, Hamburk...), Holandskem (Amsterodam) a návratem zpět přes Německo do Itálie. Velice zestručněně řečeno, mám z toho popsaný celý "lodní-cestovní deník".
I letos  jsem si pořídila deníček a hodlám naši cestu zaznamenat, ne jen to, ce uvidíme, koho potkáme, ale i pocity, dojmy, zážitky... Prostě vše. Letos ovšem razíme na západ, cestu započneme v Nice, francouzském to městečku poblíž Cannes. Nic není pevně dané, jen hrubé obrysy. Z Nice tradááá do Barcelony a po jižním pobřeží Španělska - musím se přiznat, že plán cesty připravil C., já se jen "vezu", ale moc se na to těším.
Bude-li příležitost a zavítám.li do nějakého internetového kiosku, napíšu sem pár řádek.

Loni jsme s sebou vezli veškeré náčiní na vaření, hrnec, plynový hořáček, spoustu surovin, sójovku, miso, semínka, řasy, polentu, těstoviny, rýži, čočku... Bylo to hodně rozhodování, pořádný náklad na zádech a i psychicky to nebylo nejuvolněnější. Letos už nemám takový strach a tak úzkostně se nedržím všech dietních doporučení, víceméně vím, co bych měla jíst a čemu naopak se vyhnout, takže s sebou si beru minimum - wakame v krabičce, mořskou sůl, lahvičku oleje, směs zrn rýže-oves-kamut, co je připravená ve 20 minutách, pytlík polenty, sáčkovou banchu (kukichu jsem chtěla, ale nesehnala jsem :( ) a rýžové keksy na cestu. Bez sójovky i misa se obejdu, zelenina se dá pořídit všude a je to pro mě taková trošku výzva - Zvládnu to psychicky aniž bych měla jistotu, že bude jídlo? A jelikož limity jsou tu od toho, aby se překonávaly, jdu do toho!
Jinak mám stan, spacák, mé oblíbené plandavé zelené kalhoty, dvě trička, jednu sukni a jedny pološatky s kapucí a na chladné večery lehčí výhřevný svetřík (původně Crisův, upravila jsem si ho do mé velikosti vypráním na 40 místo 30, ehm, nechtěně, samozřejmě, ale je výbornej!). Běžecké tenisky ani nepromokavou bundu si neberu, loni jen zabíraly místo. Běhat budu bosky a když bude pršet, tak zmoknu, však se pak zas usuším! :) Letos jen žabky v případě nouze a potřeby.

Konec řečí, svírá se mi žaludek ("cestovní horečka"?), za tři hodiny odjíždíme a v pokoji je zatím jako po řádění uragánu, batoh zeje prázdnotou...  S chutí do toho!

Krásné letní dny přeju všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!