Kampa' to bude?

neděle 30. května 2010

Zmrzlinový festival ve Florencii

O tomto víkendu, respektive od pátku 28. až do pondělí 31.5., žije Florencie velkou zmrzlinovou událostí, a to FESTIVALEM ZMRZLINY - Firenze Gelato Festival.

A byla jsem tam i já a všechno jsem viděla a zdokumentovala a teď vám o tom povyprávím.
Ne, já jsem zmrzlinu neochutnala, ale to je jiné povídání.
Takže byla tam fůra lidí, jak na vstupenky (což byly ochutnávkové karty - 5 ochutnávek za 4 eura), tak na ochutnávky  se čekalo hodiny a hodiny, a tak jsme se vydali po zmrzlinářstvích na vlastní pěst.

Na náměstí Republiky byl obrovský stan továrny na zmrzlinu s názvem Sammontana - tam to běželo jak na běžícím pásu:

My jsme ale raději zakotvili ve zcela neprůmyslové gelaterii Grom:

V tomto tradičním zmrzlinářství se všichni (s výjimkou mé maličkosti) pořádně zaplácli tou sladkou studenou pochoutkou a zatímco si ji labužnicky vychutnávali...

...já se mohla vesele věnovat profesi paparazzi neboli zuřivého fotografa.

A morale della favola neboli jaké nám z příběhu plyne poučení?
Nejezte zmrzlinu nebo dopadnete třeba jako tahle paní: 

Poněvadž zmrzlina = mléko + cukr + tuk + led + barviva
...a těch kalórií!
Ale chápu, že chuťové buňky jsou někdy prostě "silnější" než my (takové krásné označení pro slabou vůli v češtině máme..), tak aspoň s mírou, jo? ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!