Kampa' to bude?

sobota 22. května 2010

Pozitivní myšlení (Louise L. Hay)

Jenom pár řádků k Louise L. Hay, téhle úžasné paní, která se přenesla přes krušné dětství a složité dospívání do nádherné a úspěšné přítomnosti díky práci na sobě sama, konkrétně na své mysli a svých zažitých mentálních návycích. Dokonce si tak i vyléčila rakovinu!

Naše myšlenky prostě utváří nejen nás, ale i situace a události, do kterých se dostáváme. Takže chceme-li na sobě nebo na svém životě něco změnit, musíme začít od způsobu myšlení.
Doporučuju některou z jejích k knih (stejně po ní sáhnou jen ti na stejné vlně; jak říká ona sama: "Je-li žák připraven, učitel se objeví.") anebo máte-li chvíli, přečtěte si rozhovor s ní (v angličtině).

Úplně mě fascinuje, jak je pravda jednoduchá a prostá.
Myslím teď výhradně pozitivně!
Ovšem nemyslete si, že to přijde jen tak, je to pořádná práce!:)
Tak například ve čtvrtek jsem měla jeden z mých "down" dnů, jak tomu říkám, prostě nálada pod psa bez zjevného důvodu. Rozhodně se mi nechtělo večer (rozuměj v půl jedenácté) jet na jakési oficiální setkání plné planých plků o dechovce, televizi a kdovíčem ještě kdesi v kšá s vyhlídkou návratu ne dříve než kolem jedné hodiny v noci... Ale v autě jsem nasadila úsměv (znáte ten pocit vynuceného úsměvu.. uf, to je fuška!) a mermomocí si ho celých dvacet minut držela.. a nakonec jsem se přistihla, že se do něj vlastně ani nenutím, tak nějak mi na tváři zůstal sám.

Večer se vydařil, pěkně jsme si pokecaly s Paolou o všem možném (zatímco muži měli pánskou chvíli v kuřácké místnosti), viděla jsem na vlastní oči 400 lidí trsat na ballo liscio (tradiční hudba, něco mezi naší dechovkou a moderní skupinou naživo), objevila jsem, že Italové tančí mazurku úplně jinak než Češi, zažila jsem italskou situaci "není-li možno vstoupit hlavním vchodem a hlídají-li nás ostřížím okem tři vyhazovači, fingujme odchod a vlezme suverénně zadními dveřmi" .. měli jste vidět ten pohled vyhazovačů, když nás potkali asi po půl hodině uvnitř, checht!.. a vůbec: z toho, na co jsem se netěšila, se vyklubal pěkný program a o půlnoci jsme byli doma jak na koni.

Takže mysleme jen pozitivně, nemůžeme tím než získat! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!