Kampa' to bude?

čtvrtek 6. května 2010

Tanec v pěti rytmech

Dnes tři taneční odkazy:

5 rytmů je česká verze anglického "tance 5 RHYTHMS", na který jsem náhodou narazila a který mě zaujal. Pořádají středeční otevřené kurzy v Praze, škoda, že tam nejsem, zašla bych.
Anebo na hodiny tance v domě Maitrea, i ty vypadají lákavě. Žel stále Praha. :)

Pokud máte chvíli a chcete se o sobě a o tom, jak se vaše já projevuje v tanci (nepředstavujte si žádnou klasiku) dozvědět víc, můžu jen doporučit anglickou stránku zakladatelky tance pěti rymů Gabrielle Roth.
Mimo mnoha krásných citátů a jednoduše formulovaných pravd tam najdete vše, co se tance a vyjádření sebe sama týká. Taky tam najdete proč vlastně pět rytmů, jaké to jsou a co znamenají.
Upozorňuju, že jim tam k tomu hraje moc pěkná hudba (ať se neleknete jako já :)) Pusťte si zvuk.  Na chvíli.

Jeden citát za všechny (co se mi nejvíc líbil): 
You cannot travel the path 
            until you have become the path itself.  
                       (Budha)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!