Kampa' to bude?

čtvrtek 3. prosince 2009

O nové diplomce a hobby-odkazech

MEGA-SUPER-TRUPER-ÚŽASNÁ NOVINKA:
Budu měnit zadání diplomové práce!
Moje nová vedoucí mi odpověděla na dopis a schválila mi téma, teď jen aby to vše hladce proběhlo "úřednickým šimlem" a titul je mi zase o kousínek blíž.
Vlastně mi ani tak o ten titul nejde (ehm, vlastně vůbec), ale konečně se nebudu stresovat nad diplomkou, z nového tématu jsem nadšená a bude mě bavit. Navíc to ještě nikdo neřešil, takže "strada libera"!

A tak po roce a půl, kdy při každém otevření počítače a nastartování prohlížeče se mi spustilo devadesát tabs ve třech oknech, jsem se konečně dostala k tomu pěkně je pozavírat a v životě už je nepotřebovat. Všechny ty "scholarly publishing" Open Access", "collaboration tools", "electronic publishing", "e-research" a spousta dalšího jsou konečně CLOSED.
Narazila jsem ale i na mnoho zajímavých odkazů, které mi bylo líto nechat zmizet v propasti zapomnění, a tak ve finále jsem ty otevřené tabs jen zredukovala.
Pár zajímavých odkazů ze zavírání, na něž se rozhodně zaměřím blíž, jakmile bude chvilka přebývajícího času. Pro dnes uvedu jen ty volnočasové, v příštím kole bude prostor i pro ty studijně-profesionální.
  1. The Animation Workshop v Dánsku, škoda že nemají nějakou bližší odnož či spřízněnou instituci, byla by to moje jasná volba! Přehled doporučených knih na téma Drawing.
  2. Italští Imaceta, kde publikuje i Cristiano. Líbí se mi jejich logo.
  3. Twitter kam jsem se nedávno upsala, a kde mě vůbec nikdo nenásleduje a já taky nikoho nenásleduju. Jak užitečné! :)
    Twitter is a unique approach to communication and networking based on thesimple concept of status. What's happening? What are your friendsdoing—right now? With Twitter, you may answer this question over SMS orthe Web and the responses are shared between contacts.
  4. Lunární kalendář v angličtině. Už jsem to sem dávala? Mám v tom guláš, kde co a jak... možná to je na makrobiotickým fóru. A mám to pro změnu z nyxu. Holt propojujem, propojujem:)
  5. Přehled jógy a jejích poddruhů.
  6. Kurz tvořivého kreslení Andronika.
  7. Kulinářské nápady Ideericette, jak název napovídá v italštině.
  8. Jak vařit v římském hrnci a co to vlastně je...
  9. Blog Eckharta Tolleho - zajímavé pojetí života skrze prožívání výhradně přítomného okamžiku. V češtině!
  10. Můj momentálně nejoblíbenější TED talk - Schools kill creativity od sira Kena Robinsona. Lepší než kdejaký stand-up comedian ;)
  11. The Free Library... i když tohle zavání studiem, ale jeden nikdy neví, co se mu může hodit!
  12. Nabídka studijních programů (různé obory) pro cizince v Itálii.
Tak včera jsem skončila u pětky, dnes jsem to dotáhla až he dvanáctce. A to je myslím vše, přátelé!





2 komentáře:

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!