Kampa' to bude?

sobota 28. listopadu 2009

O fotkách, životě, štěstí, nápadech, a myšlení

Brouzdaje po netu objevila jsem šikovnou věcičku a jelikož nikdy nevím, co se může hodit (ne vždy je po ruce nainstalovaný prográmek), upozorňuji na něj:
Online úprava fotografií.. zatím jsem jej neozkoušela, ale na první pohled vypadá dobře, nenáročně, uživatelsky přívětivě, i popisky jsou oboujazyčně (česko- anglicky).

Po včerejší depresi a následném opětovném přejezení jsem v kanceláři znovuobjevila knihu Jóga proti depresi - když jsem ji tam před nějakým tím měsícem odložila, asi jsem věděla, že jednou mi přijde vhod.
Je to jako znamení. Co potřebuješ, to je ti v tu danou chvíli dáno / ukázáno.
Začala jsem číst a pomalu se ze svého splínu vylízávám.
K tomu pár rad od přítele:
Dělej jen to, co sama chceš.
Nechceš-li něco dělat, tak to prostě nedělej!
Taky proto, že když se ti nechce, tak to stejně neuděláš, akorát na to budeš pořád myslet a stresovat se tím.
Takže každé ráno si polož otázku: "Co opravdu chci dnes dělat?"
A podle toho se zařiď.


Je to trochu jako Krátký, ale efektivní průvodce k nalezení vaší životní vášně ve smyslu toho, co opravdu chcete ve svém životě dělat. Zajímavé a inspirující počtení.

A když už jsme u těch stránek, FreeZen komunita mě inspirovala nejen formou, ale i obsahem. Vrátím se k tomu ještě později.

Obdivuju lidi, které něco napadne a pustí se do realizace, nehledě na překážky.
Já mám nápadů milion, ale už teď vidím, co vše se mi na cestě nezadaří a proč to nevyjde a kde zklamu a.. :(
Asi bych měla nějak změnit základy svého smýšlení. Ale to není jen tak. To chce čas... Jdu kreslit loga.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!