Kampa' to bude?

pátek 4. prosince 2009

Nekombinovat jídlo!

V žádném případě nekombinovat rybu a následně ovocný dezert!
Zkušenost z dnešního večera:
filé (merluzzo) dušené na pánvi s kmínem, příloha: zelenina (římský květák, cuketa, ředkvičkový salát. Nenažraně jsem se dorazila "dezertem": polentový korpus se sladovo-citrónovo-agarovou polevou a jelikož chuťově se mi tenhle pokus moc nepovedl, na vylepšení jsem si otevřela domácí broskvový kompot.
Všehovšudy jsem mohla sníst tak jednu celou broskev, ale ty křeče teď!!! Žbluňkají mi ve střevech vzduchové bubliny, bříško se nafukuje a zase splaskává - dobře ti tak, to máš za vyučenou, že i když moc dobře znáš všechny pravidla (ovoce daleko od všeho a pro mě nejlíp vůbec), stejně je porušuješ. Zase sebedestrukční tendence. To jako dělám, že o tom nevím a že to nevidím a jídlo ve mě mizí jako v nezavřené... Asi to bude fakt nějaká porucha mysli.
Ty ty ty, nejradš bych si dala pár facek. Snad se to zítra zlepší.
No ale teď mě napadá... kdo dojí tu sklinku broskví?!? ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!