Kampa' to bude?

čtvrtek 12. srpna 2010

Něco málo z duchovního kotlíku

Dnes jsem konečně doposlouchala rozhovor s doc. ing. Miroslavem Králem, na který mě navedl odkaz na MB stránkách. Teda až jsem se toho zalekla, ale ten člověk mi tím, co prožil i jak to vykládá, hodně připomíná jednu osobu, co poměrně dobře znám..
Tak si říkám, jestli to prozření je nějak spojeno s tím, že se o něj člověk nesnaží, za ničím se nepinoží, prostě si studujje (vědu, techniku nebo nějaký jiný vzdálený obor) a pak bum bác.. prozře ("střetne se s Bohem", jak říká Král) a je z něj šiřitel, prorok, vizionář... No nevím.

Každopádně jala jsem se vyhledat si o tomhle pánovi (toť jeho osobní stránky) něco víc  a jak už to bývá, nezůstalo jen u toho, ale rozvinula se přede mnou celá škála odkazů...
Některé z nich bych sem ráda umístila, nejen proto, že se k nim chci vrátit a pročíst si je důkladně.
Vezmu to stručně:

Zápis z veřejné meditace (v Olomouci 23. května 2010) pod vedením Jiřího Vacka (pochopila-li jsem to správně) mi hned druhou větou ("Takže na začátek se k němu pomodlíme, aby Duch Svatý ráčil sestoupit na nás.") přivodil kopřivku.
Ale nedalo mi to a zběžně jsem jej prolétla a koncem jsem se přistihla, že i přes přítomnost náboženské mluvy, kterou těžce snáším, jsou v něm skryta poměrně zajímavá sdělení, ke kterým se bude stát za to vrátit a ještě o nich popřemýšlet. Plus projdu i "Vackovy" stránky, alespoň výběrově.


K předchozímu odkazu mě dovedl zajímavý rozcestník Pana Fakriho prostor webový, konkrétně teda položka "vědomé menu"a ještě konkrétněji DUHOVÉ MÍČE VĚDOMÍ.
Prozatím řeknu snad jen, že celý web na mě udělal velký dojem a nepochybně se k němu, nejen díky jeho zajímavosti, hloubce, rozmanitosti a informační obsáhlosti, vrátím.


A poslední odkaz vede ke studii Náboženství a jídlo, uveřejněné na sektách.cz, která hovoří o tom, že "strava může znamenat průlom posvátna do běžného života"... ať jsme tématičtí. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!