Kampa' to bude?

pátek 13. srpna 2010

Malůvky (a Doodle Art)

Doodluju [:důdluju:]. Zní to hrozně, že? :)
Jedná se o anglické slovíčko (výklad například na Wikipedii). 

V češtině bych to nazvala "nevědomou kresbou" (možná, že to spadá do kategorie automatické kresby?), prostě si nesoustředěně čmáráte na papír zatímco vaše pozornost se upírá k něčemu jinému (tak například při telefonnímu hovoru -což je moje specialita- nebo na přednáškách, konferencích, školení, ...).
No a pak z toho někdy vzniknou zajímavé výtvory. Vlastně vždycky zajímavé a pokaždé (a u každého) jiné..

Každopádně včera jsem "čmárala" vědomě a naprosto přítomně, prostě se mi chtělo kreslit, C. ťukal do počítače scénář nové epizody B&B a tak jsem měla "volnou ruku" a vzniklo z toho pět černobílých kresbiček. Asi by bylo zajímavé je vymalovat, takové mini-omalovánky. :)

A když jsem je sem chtěla dát, tak mě napadlo je trošku kolorovat v editoru... takže teď jsou takové CRAZY! :)

Řekněme takové naivní kreativní umění. ;)
Malůvkám a kreativitě zdar!

(Zrovna jsem opět -zcela nekreativně- připálila kukichu. :()

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!