Kampa' to bude?

čtvrtek 8. července 2010

Zamysleni nad orientaci a hej! z Kodane

Tak se opet ozyvam, opet bez diakritiky a tentokrat z kodanske knihovny, kde jsme se zastavili na internetu. Kdyby cela moje VS studia mela slouzit jen k tomu, ze vim, ze internet a dalsi sluzby (nekde dokonce i registrace) jsou v knihovnach zdarma, melo to cenu. ;)

Madrid me ze zacatku nijak zvlast nenadchnul, obrovske bulvary, stavby, komercni centra, shopping, zadne alternativni lidicky... na Gay Parade bylo rozhodne vic nez milion lidi, strkanice, vsichni se desne potili, fotoaparaty cvakaly, lidi se exhibovali, opijeli, polivali vodou, autobusy projizdely, hudba znela na plne pecky... a co mi z celeho vecera (od 18. do 24. hod) utkvelo v pameti? Napomadovana vysolarkovana tela (plna steroidu) v minitrenyrkach, svudne se svijejici do rytmu monotonni hudby.
Vim, ze se prave pohybuju na tenkem lede, o techle tematech se prece nemluvi, ale koneckoncu si muzu delat co chci, ne? Kazdy at si ma svou sexualni preferenci jakou chce, je to jeho vec a ostatnim do toho nic neni. Ale tenhle "boj za prava homosexualu", jak to prezentovali v Madridu mi proste zavani jen touhou ukazat se, predvest se, vykricet do sveta " Tady jsem! Ja existuju! Kouknete se na me, jake krasne telo mam! Obdivujte me! Vyfotte me! Piste o mne! Mluvte o mne!..."
Maji to fakt zapotrebi?
Kazdopadne jsem se dozvedela, ze ve Spanelsku nejsou bisexualove (sexualni orientace jak na zeny, tak na muze), ale intersexualove.

Konec o Madridu. I kdyz se toho stalo vic, jeste se zminim, i s fotkama...

Zato Copenhagen, København cili Kodan me uchvatila, je to misto pro me. Vitam i chladnejsi pocasi, 15 dni ve Spanelsku mi stacilo bohate, skoro mam radost, kdyz nevidim slunce. :)

Priste vam povim o znamenich, ktera nas provazela na ceste smer Dansko a proc jsme malem neodleteli...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!