Kampa' to bude?

pátek 16. července 2010

Slunéčko nesedmitečné

Tak jsem včera mystifikovala se španělskými beruškami a až dnes ráno mi došlo, že kdepak ve Španělsku, ale v Dánsku jsem tuhle červenou krásku (lezoucí po mých kalhotách:)) vyfotila.
Byli jsme v přístavu v Kodani a já, sedíc na patníku, si fotila berušku, zatímco Cristiano se společně s jedním Dánem (asitak o dvě hlavy větším, hihi) snažili přemluvit člena posádky jachty Octopus (třetí největší jachta patřící Paulu Allenovi z Microsoftu, co mj. hostovala Angelinu Jolie a podobné celebrity na festivalu v Cannes), aby je pozval na palubu.
Nakonec nepozval. Ale aspoň jsem měla spoustu času vykoumat, že i když čím víc na sever, tím víc teček, do nebíčka nebo do peklíčka lítají úplně stejně jako ty naše berušky! ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!