Kampa' to bude?

sobota 14. listopadu 2009

Second Life konference a job v kuchyni

Tak jsem se ve středu zúčastnila SL konference týkající se Information Literacy neboli problematiky Informační gramotnosti. No, zúčastnila je silné slovo, Murphyho zákon neomylně zapracoval a jelikož to byla jediná událost za celý uherský ne-li delší rok, při které jsem potřebovala být napojena na SL, tak po intru spadl systém a nechtěl mě po celou hodinu zalogovat.
Login failed. The inventory database is not available.
Hm, dokonce psali i na serveru, že budou jakési výpadky... Po zdařilém znovupřipojení se ovšem ukázalo, že výpadek nebyl zdaleka u všech účastníků konference, takže jsem přišla o celou krásnou ukázkovou hodinu "SL for Librarians", včetně letu balónem, diskusí s ostatními... Tak si říkám, kdo tomu asi nechtěl?

Ale budiž, osud nejspíš. Každopádně mě napadlo nové téma DP, teď si na ně jdu udělat malinkou rešerši ať vím, zda má cenu (prosím prosím ať má!), pak pošlu e-mail s osnovou mé potenciální nové vedoucí (prosím prosím prosím ať mi ho přijme!), načež začnu psát a případně řešit další administrativní věci jako je podání žádosti o změnu DP, kontaktování ústavu, ... Snad se věci konečně pohnou! Kdybych snad neměla skončit na jaře, tak září to jistí. Není možný to prodlužovat, chci to mít z krku.

Pátek 13. jsem přežila bez úhony, vlastně jsem to zjistila až odpoledne.
Nevystrčila jsem paty z domu (nepočítaje naplnění 8 PETek vodou z veřejné fontány a nákup v COOPu), prvních 8 hodin dne jsem strávila v kuchyni (full-time kuchařka, no fakt!):
Dvě schiaccaty (ze třetího nepovedeného pokusu o pastu madre, ono to nejspíš s tím sladem vážně nepůjde, budu tam muset dát med.. nový návodový recept přímo od zdroje, od sester Simili),
pak kdoule, kdoule, kdoule a zase kdoule. Už je letos nechci ani vidět!
Kdoulovo-hrušková a kdoulovo-červeno-vínová "marmeláda".. spíš ovocné pyré.. je zavařeno.
Pak ještě další schiacciata (mouka, lžíce oleje, voda, trochu osolit, pokud dáte lžíci sladu (kukuřičný), je to takový dobrý snack, bez něj se to taky dá. Já přidala ještě i trochu sody bicarbonaty, ale efekt nula, jen taková zatmavlá zrníčka, tak příště nedám.
Vypracovat pěsto, natahat je na plech vlhkýma rukama, posypat kmínem/sezamem/ničím, pár proužků oleje a šup s tím do trouby a HLÍDAT!)
A večer jsme měli naši nejoblíbenější rybu: G A L I N E L L A !

Tahle kompozice je moje oblíbená, pamatuju-li se správně, v čínské symbolice přináší štěstí.
(V překladu něco jako "slepička" od gallina - slepice.) A navíc je nový čerstvý olivový olej, co pěkně štípe v krku.. mňáááám, ten se dá jíst i nahusto. A toť pro dnes vše, přátelé. Tády dády dá!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!