Kampa' to bude?

pondělí 16. ledna 2017

Vítej 2017!

Aneb bilance.. tak trošku.

Uteklo to jako voda - advent, Vánoce, Silvestr, Nový rok i Tři Králové alias Befana, jak je zde v Itálii šestý leden nazýván. A jsme opět v kole všedních dní, každodenních výzev, rán a večerů, plánů a reality, snů a přání a jejich zhmotňování anebo taky ne.

Letošek si přeji speciální. MIMOŘÁDNÝ. Brilantní. Překvapivý. Plný zvratů a kouzel a výzev.

Letos mi bude třiatřicet.
Říká se, že je to přelomový rok. Já tomu věřím. A těším se.
Něco ve mně se tetelí, nedočkavé se na každé nové ráno, na každičký okamžik.. Ale ne, žádné očekávání budoucího, hodlám si užít vše tady a teď.

Co už jsem letos zvládla?

  • Vytvořit PF a sdílet ho se světem, přeju i Tobě: 

Požehnaný a Férový dvoutisící sedmnáctý! 

  • Opět se pustit do focení (jen ta postprodukce kdyby byla rychlejší, přála bych si svižnější počítač a reflex s wifinou)
  • Založit FB skupinu, kde se podporujeme a inspirujeme v sebelásce a naplňování vlastních potřeb - zkrátka každý den si sama pro sebe dělám radost a mám radost, že je nás v tom víc. Spokojená já = spokojené i mé okolí.  
  • Vyrobit si 100% recyklovanou deskovku a začít (si) zase hrát!  

Ko No, korejská verze hry Dáma
  • Promyslet, co vlastně s blogem a zda začít plážově podnikat nebo si raději koupit šicí stroj.
  • Zavázat se ke každodennímu vylézání z komfortní zóny. A závazek porušit. :)
  • Být kreativní. I u prosté přípravy předkrmu:
Tučňáci - olivy, mozzarella, mrkev a párátko.
  • Opravit si zamrzlou pračku. Včetně dobrodružného hledání nástrojů (řádně prorezlé).
  • Trpělivě pečovat o chřipkou skoleného muže (týden v posteli!) a dcerku (do postele neeeee!).
Jistě bych vypočítala i fůru dalšího, ale zastavím se. 
Loňský rok mi toho hodně dal, chci na to navázat a rozvíjet. Hlavně pokračovat v cestě, neustrnout na místě a být otevřená tomu, co mě čeká.

A jaké spřádáš plány na letošek Ty? 
Co už máš za sebou? 
O čem sníš? 
Napiš do komentářů, nebojíš-li se sdílení. :) 
Těším se.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!