Kampa' to bude?

pátek 12. února 2016

Zpátky v Itálii a na blogu!

Pavlína provedla pořádnou třitýdenní sebereflexi, ba řekla bych regeneraci v České republice, a to ji nakoplo k opětovnému spuštění blogu. 
Pomyslný jazýček vah se z přemíry braní (už jsem si připadala jako houba násosná!) přehoupl zase na stranu dávání. Zkrátka mám potřebu sem opět psát. 

Mnoho věcí se za poslední roky změnilo, prošla jsem si dny i vrcholy, byla vysmátá i ubrečená, v pohodě i vystresovaná.. Asi jako všichni. 

Do nových příspěvků bych chtěla dát především to, čím a jak teď žiju.. Takže tu bude oceňování, všímání si souvislostí a synchronicit, vděčnost, vtipné, veselé či povzbuzující (a snad také inspirační) příhody, náhodné myšlenky, přínosné odkazy, zamyšlení a reflexe, témata, co mě zajímají, možná něco z jógy či o józe a pohybu vůbec, kulinářské nápady mého kreativního vaření (většinou bez cukru, mléka a bílé mouky), záblesky mého Nevýchovného nastavení k sobě sama, dcerce i dalším, postřehy z cestování nebo života na jihu, možná poodhalení mých životních peripetií, fotky mého tvoření, chůze bosky, bio a zdravý životní styl, fotografie a kdoví, co ještě. 
Zkrátka máme se na co těšit. :)

Na mém blogu si tykáme, pokud byste chtěli, abych Vám vykala, napište si o to. 

Jsem otevřená spolupráci, i když žiju 1000 km od ČR - v době internetu naštěstí vzdálenost není hlavní překážkou. Pokud mě něco osloví a bude to se mnou souznít, vrhám se do toho po hlavě! 

Máte-li něco na srdci, napište mi do komentářů nebo na e-mail. 

Mám radost, že jsem tu s vámi - já s Tebou a Ty se mnou. Věřím tomu, že se vzájemně obohatíme. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!