Kampa' to bude?

sobota 16. března 2013

Na rovinu!

Přátelé a kamarádi,
cením si upřímnosti a jednání na rovinu. Je to velká výzva, já vím, ale stojí to za to.

Říct, co opravdu cítím, myslím si či potřebuji může být nesnadné a nepříjemné, ale je to jediná cesta, vedoucí od Tebe ke mně a ode mně k Tobě. Na otevřenosti je totiž přátelství (a každý osobní vztah) založeno, tam nemá přetvářka co dělat. Přítel vás neodepíše za to, jak se cítíte, i kdybyste na něj byli sebenaštvanější. Vyslechne vás a ocení vaši snahu, protože mu bude konečně jasné, na čem je.

Leč mějme na paměti, že většina přátel neovládá telepatii, takže dokud své myšlenky a pocity nezhmotníme verbálně, nikdy se o nich druhá strana nedozví! Ať už jsou pozitivní či kritické, plné pochybností nebo zcela vyhraněné  – ať už se cítíme jakkoli, sdělme si to! Komunikujme! Má to cenu!

Mám vás ráda a díky, že jste si tohle přečetli. 

Jako malý dárek jen tak jsem vám vytvořila obrázek s citátem, který se ke mně (v italské verzi) před pár dny dostal a trefil se přímo do černého: 


Pro zvětšení klikněte

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!