Kampa' to bude?

neděle 29. května 2011

Opět mobilní!

Tak už jsem zase mobilní.

Co to znamená? Že mám zase svoje staro-nové (stále totéž) české telefonní číslo. Jen můj telefonní seznam je žalostně prázdný - to díky ztracené SIMce (a telefonu), co se opravdu nenašla..
A ono kdoví - na náhody nevěřím a všechno má nějaký důvod. Takže možná, že ztráta mobilního přístroje byla jen takovou nucenou čistkou, ke které bych se já, známý nevyhazovač ničeho a popřípadě recyklátor všeho možného, pravděpodobně nikdy sama o sobě neodhodlala. ?

Tudíž pozor, pozor!
Jedinečná příležitost pro všechny, co stojí o to, abych je měla uvedeny v rubrice: Chcete-li, abych na vás měla telefonní kontakt, pošlete mi smsku (obsahem se nechám překvapit, ale minimálně se mi do ní podepište, ať vím, od koho je;)) a já si vaše číslo uložím.
Skoro, jako by to zavánělo soutěží, že? Ale to by chtělo cenu pro vítěze... no, koneckonců vyhrají všichni, ale pro odesílatele první doručené sms něco speciálního vymyslím! ;)

Tak pište pište a třeba někde a někdy naviděnou!!! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!