Kampa' to bude?

pátek 6. května 2011

Vyfotit, prosím!

A víte, co tohle znamená?

Květnové víno
Ano, ano, uhodli jste, mí milí!
Našla jsem totiž nabíječku na baterku do foťáku (juchůůů) a tohle je včerejší úlovek z naší mini-viničky (vinicí se to opravdu nazvat nedá:)). Tak není to se mnou ještě tak hrozné. S tím zapomínáním myslím. :)

Podělím se ještě o jedno panorama - je na vás posoudit, zda je hezčí ta "pozemská" či ta "nebeská" část... možná je to tou kombinací.
Ale dosti slov, krásný májový pátek přeju!

Světelný žebřík do nebe nad Itálií

2 komentáře:

  1. přeji krásný den,

    supr, našla jsem skvělý blog.....začínám mb, tak se i tady budu určitě objevovat co možná nejčastěji, po shlídnutí pár příspěvků, máte úžasný styl psaní....to mi bude pohlazením po duši...děkuji...

    pherenis

    OdpovědětVymazat
  2. vítejte, pherenis,

    díky! To mám radost, že se vám tu líbí.. a bude mi potěšením potkávat vás tu častěji! ;)
    Hodně zdaru do MB začátků (a nejen do nich!):) Hezké jarní dny přeju...

    OdpovědětVymazat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!