Kampa' to bude?

úterý 5. dubna 2011

Všechno to tu vysavíme!

SAVO! SAVO! SAVO!
Můj nejnovější objev z Itálie (tahle země mě prostě nepřestane překvapovat) je ten, že zde používají SAVO (po italsku candeggina [:kandedžína:] nebo varichina [:varikýna:], chemicky NaClO čili chlornan sodný, nepletu-li se) naprosto na vše.
Můžete se tomu divit, jak chcete, ale je to tak.
Začalo to nenápadně - jelikož mi Savo smrdí (a jsem přesvědčená, že rozežírá plíce, když se vdechuje - jestli je to pravda nevím), tak je prostě odmítám používat. 
Hehe, a jsem za to náležitě ohodnocena jako ta, co neumí POŘÁDNĚ uklízet. 
Nu což, tady se se svým přírodním přístupem k životu nezavděčím tak jako tak, takže o jedno hodnocení víc či míň, na tom už nesejde. :)
Ani do vody na umývání země ani na bělení prádla. Tady jsem si myslela, že veškeré použití Sava končí, ale mýlka lávky! V celém domě se dá najít alespoň šest dvoulitrových láhví plných candegginy - k čemu, říkám si? 
Tak já vám to tajemství odhalím - SAVO se používá k:
  • umývání země (čím víc, tím čistší zem!), záchodu, koupelny, ...
  • praní (přidat k pracímu prášku)
  • proti plísním na zdi (potřít stěny)
  • bělení skvrn (polít rovnou na prádlo - argument, že se po tom dělají žluté fleky neobstál)
  • umývání nádobí (prý smrad z vejce nic tak dobře jako Savo neumyje, ani ocet)
  • utírání stolů (s ubrusem i bez, candeggina to zvládne obojí)
  • umývání salátu (to se podržte!) Ano, oni v něm i umývají salát (dezinfekce nade vše) před konzumací!!! 
Jdu do kolen, fakt. A tady ten výčet určitě nekončí, já totiž dozajista nevím vše!
No, mě tenhle produkt používat nikdo nedonutí. To radší budu drtit hlínu mezi zuby!

Jo a jako čisticí prostředek číslo 2 tu vládne devadesátiprocentní líh růžové barvy a pronikavého, žaludek-obracejícího pachu. Pro fajnové nosíčky se prodává i "ovoněná" verze - barva zůstává, jen ten pach je jaksi přeražen silnou "květinovou" vůní.
No tak ten alkohol vám aspoň nerozežere kůži, jen ji neuvěřitelně vysuší.

Pointa žádná, jen -možná trochu nevěřícné- konstatování faktu. Howgh.

P.S.: Je libo do SAVO kavárny? ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!