Kampa' to bude?

úterý 2. října 2012

Jeskynní muž a jiné

Dnes byl den plný překvapení a musím říct, že příjemných.

Prvně jsem v tomhle obřím italském městě, co se teď tváří jako můj nový domov, našla pravý nefalšovaný sekáč (ano, echtovní hrabárna, něco mezi vetešnictvím, bazarem a oblečením z druhé ruky), ve kterém jsem za celá čtyři eura pořídila elegantní outfit (džíny, zelené tílko Intimissimo, zelené 100% bavlněné a ručně malované tričko z Nepálu a navrch zcela ulítle elegantní omotávací bolerko ve světle zelené [pro změnu] barvě).

Poté jsem byla z čistého nebe představena komikovi a jeho známému, představiteli Cavemana v italské verzi (představení Jeskynní muž, na které už dobré dva roky toužím jit, čeština nebo italština, je to fuk, všude je naprosto beznadějně vyprodáno) a, slyšte, slyšte, ten když při hovoru viděl mé zapálení a nadšení, nám velkoryse nabídl dva lístky zadara!! A v říjnu hurá na Cavemana! 

Načež jsme vyrazili na výstavu naprosto netradičních fotografií, vytvořených plechovkovou metodou, kde zajišťovali občerstvení naši noví známí z Pátého elementu, organického zemědělství v Ligurii. Pamatovali si na nás,  jejich pozvání k nim na farmu stále platí. Vyrábí delikatesní patè z černých oliv, ale úplně nejlepší je jejich bazalkové pesto bez česneku a sýru. Mňam! Tak jsem se nad tím rozplývala, že se přístojící profesor nechal taktéž inspirovat k ochutnávce. No a když už jsem byla v tom zapřádání hovorů, dala jsem se do řeči s klučinou, z něhož se vyklubal pěstitel šafránu a ejhle, tu máš pozvánku na říjnový sběr šafránu! To jsem ještě nikdy neviděla, jsem zvědavá a těším se! 

A na závěr dne jsem se seznámila i se Sněhurkou (ale bez trpaslíků), se kterou, pokud to vyjde, vyrazím příští pondělí na egyptské tance. Prý variace břišních tanců, to se mi bude líbit! Navíc je to přes kamarádku, takže 6 lekcí za 25€ je více než výhodná cena. 

Zítra jdu na zkušební lekci cirkusové akrobacie ve vzduchu. Domluvila jsem si to monulý týden, je zdarma, jdu sama a moc se tam těším. Jen dopraváci mají zítra stávku, tak držte palce, ať dojedu. Pokoukám na svět pěkně z vysoka., snad se miz toho nezamotá hlava. :) 

Srdečně zdravím! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!