Kampa' to bude?

sobota 15. října 2011

Přírustek do rodiny

Zatoulalo se k nám kotě.
Tedy přesněji řečeno je někdo vysadil z auta a zanechal vlastnímu osudu.
A ono si vyhlédlo náš dům a nás si vybralo za nové „páníčky“. I když se říká, že kočky žádné páníčky nemají, jelikož jsou to natolik silné osobnosti, že nesnesou, aby je někdo ochočoval.. Ať už je to jak chce, dneska je to třetí den, co tu kolem nás pohopsává a motá se nám pod nohy a mňouká o stošest a oťapkává si teritorium. Mazlík.


Jen na tom pohlaví se nějak nemůžeme shodnout. Já tvrdím, že je to kocourek, ale sousedka trvá na kočce – prý už jich viděla! (A já snad ne? U babičky jsme mívali skoro odchovnou stanici!) Tak jsme to vyřešili fikaně i se jménem: jsme tu tři a každý na něj voláme jinak.
Mišo! (tchýně) – jako na kocoura.
Miši! (já) – oboupohlavně.
Miša! (C.) – jako na kočku.

A já na něj ještě k tomu zcela nevýchovně mluvím česky. Zdá se, že mu to nijak zvlášť nevadí.
A že se na kočky v Itálii nevolá čičičičí, ale mlaská se na ně (asi jako kdybyste napodobovali kapra – takové malé pusinky) jsem se asi už někdy zmínila. Na číčání vážně neslyší!
Tak mňouk, jdu zkontrolovat, co dělá náš přírůstek. :)

2 komentáře:

  1. Jéé,tak sis nepořídila kočku ale ona si pořídila vás :-) a vypadá jako ta naše,akorát nemá bílé tlapky.Ale ta kresba srsti a ten pohled-celá naše Majda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, tak to asi s vaší Majdou kočkou domácí moc příbuzné nebyly a nebude to jen v těch tlapkách. Téhle se to pořizování nových páníčků nějak zalíbilo.

    OdpovědětVymazat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!