Kampa' to bude?

úterý 27. září 2011

Domácí posilovna

Tak jsem právě dokoukala Trio z Belleville – krásná muzika! Je to super, moct koukat na film aniž by mi vzadu v hlavě blikala červená kontrolka s nápisem DIPLOMKA!!! Zatím si na to zvykám a musím říct, že si to MAXIMÁLNĚ užívám!

Dnes jsem vzala náš byteček do parády–zítra mi přijede návštěva a po té době, co jsem úklid neustále odkládala, to opravdu bylo zapotřebí. Strávila jsem uklízením celé odpoledne a ještě nějaké to dolaďování mě ještě čeká zítra (stále naivně doufajíc, že na mne odněkud šibalsky vykoukne foťák, co spolu s penězi tak záhadně zmizel v pátek 16.9.), ale musím říct, že to tu krásně prokouklo! Taková domácí posilovna–člověk si protáhne celé tělo a ani neví jak. Když už je řeč o té "domácí posilovně", nejnověji tu máme vysoce účinný posilovač nohou. Tedy nedá se říci, že bychom si jej pořídili my, spíš si on našel nás–v době mé nepřítomnosti přestala ze dne na den fungovat lednička a jelikož na ten měsíc nemá cenu kupovat novou (a kam bychom ji dali), tak využíváme tu ze spodního patra. Takže každá blbina dvoje nebo troje schody–člověk si najednou uvědomí, jak je taková SAMOZŘEJMOST jako lednička návykově pohodlná.
Ze začátku jsem reptala, ale má to vlastně i svoje výhody (dle zásady hledat na všem nějaká ta pozitiva)–tak třeba ji nemůžete v noci vybílit. :) Vlastně by tahle kúra mohla být doporučena řadě lidí, co se snaží zhubnout–kdo je líný, ten nejí a kdo chce jíst, ten si dá čtyřikrát dvě patra (dvakrát dolů a dvakrát nahoru) a ejhle, pak že se nehýbe!
No, jenom my dva (tedy hlavně C.) to hubnutí zrovna nějak nepotřebujeme..

By mě zajímalo, zda se dají takové věci jako je otevřený umeocet či sójovka uchovávat mimo ledničku, přestože v ní teď půl roku byly. U misa to zatím funguje, náznaky kažení nepozoruju. Tak kdybyste věděli...

Já vím, chtělo by to tu nějakou fotku, ale když není čím. Fňuk, a to byl dárek.. I co už. I když zrovna (neříká se tomu zákon schválnosti?) je toho kolem tolik krásného k zachycení–například dnes jsem obdivovala přenádherné trojbarevné listy lípě za domem. Tak snad hned tak neopadají.

Dnes je to bez hlavy a paty. :) Hezký týden přeju!

4 komentáře:

  1. Anonymní1/10/11 20:03

    Pavli já otevřený umeocet ani sojovku do lednice nedávám, mám to stát normálně na lince a úplně v pohodě...nikdy se mi to nezkazilo. Vendy

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Vendy, tak jsem je obě dvě –na tvou radu– pokojově uteplotnila a zatím se drží! :) Foťák stále nenalezen, nejspíš bude v některé z četných černých děr, které se tu u nás vyskytují.

    OdpovědětVymazat
  3. Příjemné pozdravení,

    občas zaskočím, pokochám se, počtu si moudrá slova ...

    a dneska můžu i odpovědět, sojovka prý je tak koncentrovaná, že v ledničce být nemusí, to sem se dověděla po tom, co ji tam skladuju...takže odzkoušeno nemám, a umeocet mám ve špajzu od začátku a pohoda....takže obé bych klidně ve špajzu měla....

    mějte hezky naplněné dny, pherenis

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za pěkná slova, pherenis!
    Obě dvě tekutiny jsem přesídlila z ledničky na poličku a nejenže se jim nic nestalo, ale dokonce mi ten umeocet tak nezatuhá jako v ledničce (u šroubovacího víčka se vždycky vytvořila solná krusta, díky níž –nebo vlastně spíš "kvůli které"– mi většinou lahvička nešla otevřít! Takže pohoda.
    Krásné dny i vám! :)

    OdpovědětVymazat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!