Kampa' to bude?

úterý 15. února 2011

Jedna prokrastinační hádanka

A čas letí...
A já úspěšně prokrastinuju.
Kdybyste nevěděli, co to znamená, tak jukněte na následující epizodku z komiksového seriálu Tales of Mere Existence od Leva Yilmaze. Prokrastinace je přesně to, co dělá ta kreslená postavička. Nebo spíš nedělá. Zkrátka je to o tom, jak neudělat to, co je třeba udělat (ale naopak vykonat spoooooustu jiných, naprosto zásadních a VELMI užitečných věcí).


Tak já sice nemám vrzající židli a na televizi se nedívám, ale nákupy, posilovna, dlouhé vaření, umývání nádobí, uklízení bytu i stolu a vyrábění různých užitečných domácích pomůcek... to všechno (a další, tak třeba otevřený počítač a milion a jeden zájem kromě toho, který bych mít měla) je u mě na denním pořádku.

A když jsme u těch užitečných domácích pomůcek, mám pro vás jednu hádanku. Je to můj nejnovější výtvor, zcela DIY (Do It Yourself aneb vyrob si sám), ničím neinspirovaný... snad jen potřebou něco takového doma mít.
Tak a kdo to uhodne, ten... řekla bych dostane dárek, ale to nevím, jak provést.. tak řekněme, že .. může mít dobrý pocit z toho, že to uhodl? ;)
Tak schválně, tipujte do komentářů, co si myslíte, že to je. Teda spíš k čemu to je..
Pamatujte, že žádný tip není špatný, za každý předem dík a odpověď garantuju. Tak doufám, že to neuhádne hned ten první:))

 A když to neuhádnete, tak se to stejně dozvíte... časem.

 P.S.: Když tak koukám na ty díry, tak jsem si měla dát víc záležet. Aspoň bych zabila ne jednu hodinu, ale nejmíň dvě.
A to se vyplatí! ;)

11 komentářů:

  1. Anonymní16/2/11 11:16

    Noo,mohla by to byt specialne vylepsena vaza na kvetinove kreace :-)
    L.K.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý tip, ale vedle jak ta jedle! :) Na květinové kreace tu jaksi nemám místo. :)

    Další pokusy, co mi přišly e-mailem:
    "hrnek na vypestovani petrzelkove nate" (ta by musela být ale jó bujná! Ne, petržel škubu rovnou ze zahrádky ;))
    "drzacek na varecky" (přihořívá, ale je to trošku malé.. že je to vyrobeno z Citronky jste poznali, že ano? ;))

    OdpovědětVymazat
  3. To mě baví, už přemýšlím, co vám dám hádat příště, hehehe! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní16/2/11 14:09

    tipovala bych tedy stojanek na pastelky
    BINGO?

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě ne, ale taky hezký tip! Jen by se mi tam všechny nevlezly (a že jich mám!:)).

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní16/2/11 20:33

    :) mám dva tipy - vařečky mě inspirovaly ... je to stojánek na jídelní hůlky (ty se tam určitě vejdou), a nebo ... bych dolů hodila vlhkou vatu a na ni několik fazolí, které by vyrosly dírkama ven :)

    OdpovědětVymazat
  7. No jo to znám. Vždycky, když je potřeba něco nutně udělat, tak se objeví tolik jiné práce, která se prostě nedá odkládat a je třeba ji udělat hned. On bude aspoň čas si pořádně promyslet jak udělat onu neodkladnou a důležitou věc.
    A ta ona věc? No to je jasný - chceš si nalívat citronku do několika čajů najednou:)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní17/2/11 12:16

    Kdyz to nejsou varecky a(mozna)ani jidelni hulky, mohlo by to byt na lzicky, vidlicky ci obecne pribory :)
    L.K.

    OdpovědětVymazat
  9. Ovšem to s několika čaji najednou mě poránu rozesmálo, side!:)

    Tradááá! Máme vítěze, gratuluju! Opravdu je to stojánek na jídelní hůlky - viz ŘEŠENÍ vložené do závěru příspěvku. Jen by to chtělo trošku zatížit.. možná nakonec vyzkouším i to klíčení fazolí, taky výborný nápad!
    Děkuju všem za skvělé návrhy, tomu říkám brainstorming aneb smršť nápadů! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní25/2/11 13:16

    A ještě se vrátím k prokrastinaci:kdo máte před sebou důležitý úkol a přiliš se vám do jeho plnění nechce, můžete se předem otestovat, jaké máte sklony k prokrastinaci :-)
    http://poradna.adiktologie.cz/
    L.K.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak už je to potvrzené, jsem těžký prokrastinátor...
    Děkuju Luci za odkaz!
    (A jakpak jsi na tom ty?;))

    OdpovědětVymazat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!