Kampa' to bude?

úterý 27. dubna 2010

Poselství ze země české

Zdravím Vás z Čech, milí čtenářové, doufám, že se máte krásně, šťastně, vesele a vůbec pozitivně. Minimálně tak, jako já. ;)
Svoje páteční narozeniny jsem oslavila v milé společnosti, vůbec celý ten dubnový víkend byl moc přínosný, obohacující, nabíjející energií a to jsem ani nemusela na žádný kurz:) Není nad potkávání nových lidí, vřele doporučuju.. cestujte, neplánujte, otevřete se všemu, co k vám přichází a jak to jednou uděláte, budete zírat, jaké divy se začnou dít!
Kdybyste nevěděli, jak začít s cestováním (nemluvě o výmluvě nemám na to peníze), můžete se napřed třeba podívat na projekt couchsurfing aneb surfování vaší pohovky (zní to úchylně, co? Ale myšlenka je to pěkná..:))

Četla jsem výbornou knížku (půjčená) od Shakti Gawain Creative Visualization ..a lá Tajemství, ale mnohem méně komerční a na peníze a úspěch zaměřené.. mohu jen a jen doporučit všem. Právě ji jdu shánět. Až budu na svém počítači, tak Vám sem hodím i obrázek, jak vypadá, a nějaký ten citátek či úryvek z knihy, těště se!

Jinak makrobiotiku jsem teď decentně rozvolnila (v mém podání to znamená nepřekročení pravidel, ale ne ideální následování a mírné přehánění to s kukuřičnými chlebíčky), ale jelikož fyzická potrava není ani zdaleka vše a psychicky jsem na tom výborně (relaxovaná, bez problémů, spokojená, nic mě nefrustruje, za ničím se nehoním, nikým se nenechám ovlivňovat nebo směrovat tam, kam nechci...), tak žádné vedlejší efekty nejsou.
Ovšem dnes večer jdeme na Sushi all you can eat (teda aspoň takový je plán), tak jsem na to megazvědavá, bude to moje první suši vůbec!!! Juchůůů!

Příště vám povím veselou historku z natáčení aneb jak Pavlína způsobila pozdvižení v moravské metropoli jen tím, že byla sama sebou a nebyla obutá. Chicht.

Mějte se a buďte i vy sami sebou a ne tím, koho z vás společnost chce mít. To k ničemu nevede a hlavně - je to NUDA!! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!