Kampa' to bude?

úterý 13. dubna 2010

Paleček a pampelkové pupeny

Oj oj, tak palcová adventura pokračuje. V noci jsem nemohla spát, v palci mi škubalo a byl v jednom ohni, ale jenom zevnitř, na povrchu zmrzlý, stejně tak ostatní prsty levé ruky - to asi od toho neustálého odkrvování nad hlavou. Dnes je to ještě horší než včera, bolí víc, pulzuje víc, fialoví pod nehtem víc, zelená na kůži, .. prostě jen pro silné povahy. (Já nejsem, přiznávám to; nechápu, jak mě kdy mohla napadnout doktorka jako mé budoucí povolání, trocha sražené krve a otáčí se mi žaludek v břiše...)

No a proto sem fotky dávat nebudu, koho by to vážně zajímalo, tak zde je stav ze včerejšího večera a tady pro změnu ten aktuální, po aplikaci dvou bramborových obkladů (na vytažení horkosti).

Chlazení pomáhalo včera, dnes nehet reaguje na studenou vodu jako čert na kříž; brambora zabrala, ale jak ji sundám, jsem tam, kde jsem byla. :( Uvidíme, co přinese zítřek.

Pojala jsem podezření, že mě náš byt nemá rád.  
Jakoby nestačilo, že mi jednoruč všechno trvá dvakrát tak dlouho (dokud neodepíšete palec, ani si neuvědomíte, jak důležitý prst to je!), ale navíc jsem se dnes plnou parou majzla do hlavy o hranu otevřené skříňky. I přes tu bolest jsem se musela smát; co mě asi čeká zítra? ;)

Jinak jsem dnes vyrazila na pampeliškové pupeny, vyčetla jsem totiž recept (v italštině), jak je připravit à la slané kapary (capperi sotto sale).

Natrhat pampeliškové pupeny (čím mladší, tím lepší - nesmí být ani malinko rozvité!), omýt, osušit a naskládat do skleničky s hrubou mořskou solí (vrstva soli - vrstva pupenů - sůl - pupeny - sůl atd.) a zavřít. No, já jim zapomněla otrhat ty podlístky, ale tak snad to nebude na škodu.
Kapary mi nechutnají, tak jsem zvědavá na tyhle - zatím vypadají slibně, no ne? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!