Kampa' to bude?

pátek 16. dubna 2010

Jsme v TV!

Tak včera, 15.4.2010, byl mimořádný den!
Mimo to, že jsem si poprvé v životě úplně sama vysela tři záhonky (mrkev, petržel a tuřín) při dorůstající Luně a hrozně mě to bavilo, tak přesně v 22:51:30 SELČ byl na regionální italské televizní stanici (kterou je ovšem možno vidět i přes satelit či streaming online) odvysílán první díl našeho nového pořadu C. News!

Jedná se o desetiminutovou satirickou relaci obsahující "pravdivé a aktuální zprávy okomentované neotřelým a originálním způsobem".
Zpravodajem (a autorem) je Cri a jako bonus ukáže pár vinět (vignette [:viňete:]) čili kreslených vtipů (stále satira) od našich internetových spolupracovníků.

Toliko k oficiálnímu představení, a teď přijde otázka:
"A co že tam dělám já?" :)
Tak tedy: kameramana, zvukaře, časomíru... (a někdy taky podavač papírů, chichi). No oficiálně jsem v titulcích jako režie. A jako bonus vám ukážu jednu "uměleckou" fotku z dnešního celodopoledního natáčení druhého dílu:

A teď ať mi nikdo neříká, že tu nic nedělám! ;)))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!