Kampa' to bude?

pátek 8. června 2012

Sitcom 2012: 9. den


Instruktorka aerobiku

Kolem 6. hodiny ranní mě probudí dámy, co se courají na záchod. Mám tak možnost z okna spatřit přenádherný východ slunce. Když se probudím podruhé, tentokrát už na budík v 7:00, po slunci ani památky a leje jako z konve. Šedivá obloha nevypadá, že by přála dnešnímu venkovnímu natáčení. Smutek na mne padne v celé své kráse, jsem naměkko, slzy na krajíčku. Ani nevím proč. Spíš tuším. 

Jdu si napařit zeleninu a nenajdu svou šroubovací sklenici – i jsem nucena mrkve uložit do plastikové krabičky. Záhada zmizelé sklenice mi vrtá hlavou.
Čeká se na signora Mestolloniho, který, ačkoliv věděl, že začínáme natáčet v 8:30, se uráčí dostavit až po desáté. Což mě konečně vyburcuje z letargie a scházím dolů i já. Produkční má nějakou poznámku k mému pozdnímu příchodu, ale co bych fotila, když se nic nedělo, no ne? 

Na place mě hned využijí, dávám přes skleněné dveře panu Mestolonimu znamení, kdy má vstoupit na scénu. Režisér je dnes nějaký těžce zpruzený, když poněkolikáté opakujeme první scénu, začne třískat scénářem o stůl a kopat do židlí... Zbytek štábu nechápe, vyměňujeme se udivené pohledy. Na patnáctou klapku to konečně klapne! ;) 

Po obědě (těstoviny jen zlehka ovařené, tomu se ani nedá říct al dente, křoupou totiž mezi zuby!) alou zpět na plac. Giorgano zahradník (v reálu psycholog) opět vyletí jako čertík z krabičky v momentu, kdy se mu nedaří zahrát svou roli dokonale. Bere si všechno až příliš osobně. 

Vysvitne slunce, na sobotu hlásí až 29 stupňů. Jsem zvědavá. Jdeme na záběry u bazénu, usínám únavou. 

Vlevo kamera (pod slunečníkem), vpravo herci.
V bytě odhalím tajemství sklenice Carmen si ji přivlastnila a narvala do ní šminky, kleštičky na obočí, nůžky na nehty a další serepetičky. Zkrátka báj báj jídlonosko! Vůbec je ta paní dost neohleduplná a nejsem jediná, kdo si toho všimne. Zato jako herečka – dokonalost sama! 
V podstatě jde dnes o to, že se namísto Cristianem očekávané mladé instruktorky aerobiku dostaví právě Carmen (k překvapení všech) a do svých lekcí akčně nažene všechny, jež jí padnou pod ruku. Včetně hosta, hledajícího v B&B oázu klidu, a prodejce nové sekačky, která se ovládá pouhým tlesknutím ruky. Tu právě Giordano, o lekcích nic nevědouce, zajíždí a když Carmen u bazénu začne energeticky tleskat do rytmu, zahradník se nestačí divit a utíkat… 

Hodina aerobiku už už začíná!
Celou epizodu nestihneme dotočit (zapadne slunce), p. Mestoloni se loučí a slibuje zítra v 9 ráno přijet. My pokračujeme, natáčíme v interiéru a do postele se dostaneme kolem klasické jedné hodiny ranní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!