Kampa' to bude?

neděle 13. března 2011

Na MDŽ v divadle..

Tenhle týden jsem byla nějak zaneprázdněná a příští budu ještě víc, ale aspoň nedělní malé ohlédnutí si dovolím. :)

8.3. byla "Festa della donna" čili MDŽ, i když tady jen DŽ, tedy den žen. Klasickou kytkou na den žen je mimóza.

Ilustrativní foto mimózy, tahle už je docela odkvetlá
Všichni možní "ambulantní prodejci" (výhradně muži - imigranti) v tento den vymění rudé růže (které vám 364 dní v roce vnucují, ať už jste kdekoliv a v jakékoliv společnosti mimo vlastní dům) právě za tyhle jemné žluté chlupaté paličky a stanou se tak ještě neodbytnějšími, protože Itálie, jakožto země tradic, svátek žen prostě bere vážně.

V ten den jsme byli na "divadelním představení", co se nakonec jako divadelní vůbec neukázalo.
Místa jsme měli v šestém patře - těsně u stropu, nic pro ty, co trpí závratí! :)

Teatro Verdi z šestého podlaží
Ale jelikož nebylo ani zdaleka plno (jak se zdálo v pokladně, brali jsme jedny z posledních lupenů), tak jsme se "nenápadně přesunuli rovnou do druhé řady od pódia - dokonalý výhled!

A tohle je pohled z hlediště v přízemí
Jmenovalo se to celé A Big Nightmare Music.
V první polovině jsme vyslechli klasickou hudbu v podání toskánského orchestru. Schválně jsem zkusila zavřít oči a věřte nevěřte, vypnutím jednoho smyslu se vám vytříbí ty ostatní - mohla jsem se naplno věnovat hudbě a i čich se stal ještě citlivějším.. No paráda! A okolí jsem zmátla dokonale - mělo pocit, že u toho spím! ;)
Naštěstí v té druhé se pořádně komicky (gagy) zapojilo i duo Igudesman & Joo, do této chvíle jen dirigenti a hráči na housle / piano.
Celkový dojem výborný, bavila jsem se a navíc! Kdy jindy se mi podaří dostat přítele na klasickou hudbu (i když neklasicky podanou) do divadla? ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!