Kampa' to bude?

sobota 7. srpna 2010

Víkend na cestách a BBQ

Tak tento víkend to bude nějaká ta tisícovka kilometrů najetá v autě.
C. má po všechny tři dny představení a ne za rohem nebo co by kamenem dohodil, kdepák!
Včera jsme byli v San Polo d'Enza, (provincie Reggio Emilia... odjezd ve tři odpoledne, návrat ve dvě v noci), dnes jedeme do Montepescali (provincie Grosetto.. odjezd o půl čtvrté) a zítra to všechno završíme ve Viareggiu (provincie Lucca). Zkrátka na sever, na jih a na západ.. Pěkně tu Itálii zcestuju. A mám, co jsem chtěla.. cestovat jsem si vždycky přála. A asi jsem si to přála dostatečně silně. :)

Ve středu jsme u nás spáchali BBQ neboli barbecue čili letní grilování. Masožravá část osazenstva (tedy pánská část) se nechala obsluhovat, ale bylo to fajn. Asi začnu být expert přes grilování na dřevěných uhlících. Pro sebe a případné zájemce (takže až na ochutnávkové výjimky jsem to byla jen já) jsem si udělala rybu a zeleninu v alobalu.

Verze 1 - cuketová:
Cuketu na čtvrtkolečka s česnekem a troškou vody, soli a oleje zabalit do alobalu (nahoře kštice tak, aby neunikala pára)

Verze 2 - zeleninová:
Tuřín na čtvtkolečka, mrkev na kolečka a malé rozpůlené cibulky lehce okmínovat, osolit, podlít vodou a zakápnout olejem za "zaalobalovat" naprosto stejně

Verze 3 - rybí:
Čerstvý rybí filet posolit, pokmínovat (neby posypat petrželkou nebo muškátovým květem) a šup s tím do alobalu

No a všechno to na gril, pěkně podusit aspoň 20 minut, záleží na žhavosti uhlíků...
A mňam, mňam, olizovat se budete až za ušima.
Jo, a pozor, nespalte si prstíky až to budete sundávat, alobal se tak správně rozžhaví.. (dokud není žhavý, tak ani nezkoušejte, jestli je obsah už hotový. Není. :))

Jo, a pokus o vodnicové pickles dnes letěl do koše, poté, co mi výrazně aromaticky ...ale co to budu opisovat.. prostě mi akoráttak zasmradil ledničku. Ať jsem dělala, co jsem chtěla, chuť jsem na to neměla a o Crisovi ani nemluvě, tak co. Tohohle křížence ředkvičky a křenu už nenasadím. 
Jdu vařit a pak tradááááá...
Krásnou sobotu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!