Kampa' to bude?

středa 3. února 2010

Změny, českoslovenština a Serafino

Včera jsem si tak intenzivně hrála s mým blogem (protože když už něco dělám, tak to chci mít dokonalé a nemohla jsem si připustit, že se mi komentáře nechtějí zobrazovat tak, jak chci já!), že jsem si rozdrbala celou šablonu a barvičky a hlavně svůj krásný fotkový rámeček, nad kterým jsem strávila dobré dva dny. Grrr! Navíc jsem kvůli své tvrdohlavosti zůstala vzhůru až do dvou v noci a ráno jako by mě palicí praštili. A tak si říkám: "nic není dokonalé", beru dosavadní vzhled jako provizorní a v dostupné době ho pozměním..
Na jednu stranu mě změny hrozně otravují, vyloženě je (asi nějak vnitřně, pocitově) nemám ráda, ale na druhou zas bez nich nemůžu žít (opět vnitřní pocit), jak se chvíli něco nemění a stane se to stereotypním, už si zase stěžuju.. takové "toulavé botky" to nazývám, ale ve všem, ne jen v cestování. Holt těžko se mi zavděčit ;)
Při dnešním natáčení scének pro Luciana a jeho TV program jsem si vzpomněla na jeho středeční uvedení komika - ve snaze být originální hodil do placu (v přímém přenosu, samozřejmě), že dnes to bude netradičním jazykem! Československy i finsky prý už někoho uváděl, tak dnes anglicky. No myslela jsem, že spadnu z židle. Prý československy!! (In cecoslovaco), to bych fakt chtěla slyšet! Prý už si to ale nepamatuje, no ještě aby jo!
Navíc mě dnes v pubu (The Alchemist v Empoli.. na fotce s Maurem, moderátorem a zde "pseudo-Američanem" v popředí) pobavil jeho majitel, vyprávěje vtipnou historku o tom, že v Denveru je nedostatek mužů, a tak tam jdou na dračku, a přirovnávaje to k zemím východu (například v Praze, že), kde se stačí objevit a ženský ti taky skáčou do náruče. Tak to už na mě bylo moc. Holt stará škola, oboum jim táhne k sedmdesátce a tam už se těžko co vysvětluje.

Ovšem jak jsem si slíbila, tak jsem si splnila! Jsem ve dvou scénkách, které by měly být v televizi příští měsíc, každá týden 1x denně). V jedné hraju již ozkoušenou roli ukrajinské uklízečky, co tři dny nejedla a v té druhé slečnu, čtoucí si v hospodě noviny a už už akceptující pozvání na drink, když ji vyděsí Serafino Settevite ve snaze prodat svou Encyklopedii Čtyři kočky.. a z drinku sejde, poněvadž vylekaná uteču. Myslím, že vyšly docela pěkně, snad se mi podaří je i nahrát a pak dát odkaz.
 
K těm Čtyřem kočkám (Quattro Gatti).. jedná se o parodii na famózní italskou encyklopedii Treccani - Treccani je příjmení, které se shodou okolností vyslovuje stejně jako "tre cani" [:tre kany:] neboli Tři psi.
Jo, a obal knihy vlastní invence i výroba! ;)

Poslední dnešní ohlédnutí za sitcomem - backstage video, mnou natočené, Cristianem poskládané a ozvučené. A v návaznosti na sitcomovou tradici se loučím fotem se slavnou osobností - S. Settevitem. 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reaguji co nejdřív, díky za komentář!